Ota yteyttä!

upeablogieeva@gmail.com

perjantai 26. joulukuuta 2014

Hyvää tapaninpäivää!

Oi että, miten ihana joulu! Tällä kertaa kaikki meni jotenkin niin nappiin. Oli paljon ihanaa ruokaa, superkivaa seuraa ja rakkautta. Ja neljä kissaa yhdessä huushollissa, kun otettiin meidän KP ja Ender mun porukoille mukaan. Ollaan sinkoiltu sukuloimassa, ja tänään päästiin viettämään joulua kahdestaan. Oli ihana nukkua puol kolmeen asti ja syödä aamupalaksi suklaakonvehteja. Me alettiin kokkailla vasta nyt joulusafkoja. Täällä tuoksuu superhyvältä!

Otettiin vähän asukuvia ennen joulua.






Oon ihan rakastunut tohon mun siniseen bleiseriin. Se toimii minkä tahansa kanssa. Löysin sen muutama vuosi sitten kirpparilta. Huomasin, että valitettavasti noissa kuvissa ei näy mun paitaa kovin hyvin, mutta näissä selfieissä on vähän tarkempi tilanne:






No jaa, vähän kehnoa edelleen. Mutta diggailen sitä kun se on läpinäkyvä. Ja näistä kengistä tykkään kovasti myös! Valitettavasti en tähän hätään muista, mistä ne hankin. Fiksuna otin tietty eka kuvat ulkona ja sitten vasta sisällä. Vasta muokkaille ssa huomasin, että noi kengäthän on ihan mutaiset...



Kyllähän ne nyt siinä näkyy vaikkakin ihan kurassa. Tästä laukusta tykkään myös hirveesti, sain sen äidiltä kun oltiin kesällä Brasiliassa. Oi että, siitä vois kanssa kirjottaa!






Mun suklaat! Ostettiin tollanen viiden rasian konvehtipakkaus ja arvatkaa, montako on jäljellä... Suklaa on ehdottomasti yks mun lemppariherkkuja, ja sitä saa ihanan paljon jouluna. Aaaah. Jouluherkkustressittömyys on muuten mennyt huippuhyvin, toivottavasti teilläkin! Oon syöny kinkkua, savukalkkunaa, suklaata, laatikoita, suklaata, lohta, suklaata, suklaakonvehteja ja niin edelleen! Nam.




Leggingsit - Amsterdamista taas (tyhjensin sen yhden putiikin...)
Paita - Gina Tricot
Toppi - H&M
Bleiseri - mikälie kirppari
Kengät - ???
Laukku - joku ihana Brasilian putiikki



Mulla meinas taas jossain vaiheessa mennä hermo :D


Camera loves me ja sillai.


Kuvat: Julia Kurko

Mä lähden tästä jatkamaan joulunviettoa! Superihanaa joulunaikaa ja paljon haleja! 
Eeva






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa. Ihanaa, että kommentoit!