Ota yteyttä!

upeablogieeva@gmail.com

maanantai 15. joulukuuta 2014

Ensimmäinen asupostaus.



Mun on pakko myöntää, että jännittää vähän. En ole ennen pitänyt tyyliblogia, ja kameran takana oleminen tuntuu hassulta. Kyselen kovasti, ehkä vähän liikaa.

Onks tää asento hyvä?

Minne mä katson?

Pitäiskö vaan lopettaa koko homma?

Kaikki menee hyvin, Julia vakuuttelee, ja mä hengitän.




Hymyä, Julia muistuttaa.

Ainiin. Okei. Selvä! Mä hymyilen ja pyörin vähän hämmennyksissäni ja Julia napsii kuvia.





Ja lopputulos näyttää aikalailla siltä miltä pitikin!


Toppi - H&M
Leggingsit - joku putiikki Amsterdamissa
Rannekoru -UFF
Pusakka -UFF


Tämä asu on aika värikäs mulle. Yleensä diggailen kokomustaa, mutta tänään mulla oli vihreä olo. Noi trikoopöksyt on maailman mukavimmat, ja tykkään erityisesti noista kullanvärisistä yksityiskohdista. Niiden takia valitsin tuon oranssin (joka on yleensä mulle värinä vähintäänkin kauhistus) rannekorun. 



Kuvat: Julia Kurko


Haleja!
Eeva




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa. Ihanaa, että kommentoit!